Wednesday, August 29, 2012

assalamualaikum dan selamat pagi, sekarang dah pukul 12.25 am tapi aku belum tidur. kebelakangan ni, tak susah untuk aku tidur malam memandangkan sekarang masih lagi terbiasa dengan rutin time cuti. kalau time tak cuti, nak tidur awal pun rasa bersalah. dah dua hari sebenarnya aku kembali memulakan perjalanan sebagai seorang pelajar, tapi dalam dua hari ni juga aku buat tak sedar je kerja aku banyak lagi nak kena siapkan. masih terlanjur dengan mood cuti. cuti raya tempohari aku tak banyak sangat keluar rumah, banyak masa dihabiskan bersama mak ayah dan adik-adik kat rumah,lebih bermakna dari keluar jalan2 lagipun aku ni dikira org yang lebih suke avoid jam (macet dalam bahasa indonesia) dari terjebak dalamnya. sekarang pukul 12.35 tengahari (mengikut jam laptopku) dan aku baru je balik dari klinik gigi. gigi kena tampal sebab Diagnosa Pulpitis. back to cerita raya hari tu, mak belikan aku camera baru, camera biasa2 je tapi cukuplah untuk aku ambik gamar sana sini. sekarang tengah ada mood nak ambik gambar lagi, dan aku lebih suka ambik gambar landscape..nanti aku upload beberapa keping gambar yang aku ambil time raya hari tu. nak cerita pasal novel Susahnya Nak Dapat Kemaafan Isteriku pula, novel ni aku tengah kehabisan idea. tak tau nak buat jalan cerita macamana, nak endingkan cerita macamana so novel ni terberhenti setengah jalan. bila tak tahu nak buat ending, nak develope klimaks pun tertangguh jugaklah..any idea? kalau bolehlah nak idea yang fresh2 lagi, macam sesegarnya buah stroberi dekat cameron highlands.. ok lah, kejap lagi nak pergi fakulti pula, ada hal sikit..ok bye korang..kalo korang ada idea, tolonglah drop comment ye kat bawah ni..tq

No comments:

Post a Comment